حواله ها

نحوه ی ارسال حواله روبل به روسیه چیست؟

نحوه ی ارسال حواله روبل به روسیه چیست؟

روسیه یکی از کشور هایی است که روابط مالی خود را با ایران حفظ نموده است. راه های زیادی برای ارسال پول به روسیه و برعکس وجود دارد، اما همه این راه ها برای تمامی شهروندان ایرانی در دسترس نیست. افرادی که قصد مهاجرت به روسیه یا تحصیل در این کشور را دارند، یا به هر دلیل دیگری به دنبال روشی برای ارسال حواله ارزی به این کشور هستند، در این مقاله می توانند با انواع نحوه ی ارسال حواله روبل به روسیه آشنا شوند.

انواع راه های ارسال پول به روسیه

به دلیل محدود بودن روابط مالی بین المللی در ایران انتقال ارز از ایران به کشور های دیگر یا برعکس به صورت مستقیم امکان پذیر نیست. منظور از انتقال مستقیم ارز با استفاده از حساب های بانکی ایرانی و بدون نیاز به واسطه است. به همین دلیل شهروندان برای پرداخت ارزی نیاز به دسترسی به شبکه های مالی بین المللی دارند.

ایرانیکارت با کمک روش های مختلفی به عنوان واسطه این دسترسی را برای تمامی شهروندان ایرانی فراهم کرده است. با استفاده از روش هایی مثل خرید کردیت کارت از طریق افتتاح حساب ارزی یا افتتاح حساب پی پال یا هر یک از انواع کیف پول الکترونیکی هر فرد می تواند شخصاً انواع حواله ارزی ارسال کند یا پرداخت آنلاین داشته باشد. افرادی که علاقه مند به این روش ها نیستند می توانند از خدمات مجموعه برای پرداخت ارزی یا سایر خدمات ارزی استفاده نمایند.

نحوه ی ارسال حواله روبل به روسیه

حواله دستی

حواله دستی به نوعی از ارسال حواله ارزی گفته می شود که گیرنده حواله را به صورت نقدی دریافت نماید. شبکه های مالی مختلفی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند. این شبکه ها از گیرنده حواله را دریافت کرده و در کشور گیرنده به صورت نقدی به گیرنده تحویل می دهند. در صورت لزوم در این فرایند امکان تبدیل ارز نیز وجود دارد. اما به دلیل بالا بودن نرخ تبدیل این شبکه ها استفاده از گزینه پیشنهاد نمی شود. این حواله به صورت فوری ارسال می گردد. پس در شرایطی که نیاز به ارسال فوری ارز دارید می توانید از این نحوه ی ارسال حواله روبل به روسیه استفاده کنید.

معروف ترین شبکه های مالی بین المللی که خدمات حواله دستی و آنلاین ارائه می دهند وسترن یونیون و مانی گرام هستند. اگرچه هیچ یک از این شبکه ها در ایران نمایندگی ندارد، اما می توانید برای ارسال حواله وسترن یونیون و مانیگرام از خدمات مجموعه استفاده کنید. این شبکه ها حواله ریالی منتقل نمیکنند. لذا برای ارسال حواله از ایران با پرداخت معادل ریالی به مجموعه ایرانیکارت، می توانید حواله ارزی خود را به سراسر جهان ارسال کنید.

حواله سوئیفت یا TT

حواله سوئیفت به حواله بین بانکی گفته می شود. این حواله بین حساب های بانکی طرفین انتقال می یابد. به همین منظور برای ارسال حواله سوئیفت بر خلاف حواله دستی، نیاز به حساب بانکی در شبکه سوئیفت دارید. چنانچه به این حساب ها دسترسی ندارید می توانید از خدمات ایرانیکارت به این منظور استفاده کنید.

نحوه ی ارسال حواله روبل به روسیه

ارسال روبل به روسیه

راه های نام برده اگرچه برای ارسال حواله ارز های مختلف به کار برده می شوند، اما در ایران برای ارز هایی مثل دلار و یورو نسبت به روبل بسیار کاربردی تر و به صرفه تر هستند. به این دلیل که این ارز در کشور های کمتری استفاده می شود. به همین دلیل دسترسی به مبالغ بالای این ارز برای ارسال حواله می تواند چالش برانگیز باشد.

نحوه ی ارسال حواله روبل به روسیه

ایرانیکارت راه کار بهتری برای ارسال حواله روبل به روسیه پیشنهاد می دهد. این راهکار بدون نیاز به پرداخت کارمزد تبدیل ارز، به صورت آنلاین و فوری قابل انجام است. با استفاده از حواله آنلاین ایرانیکارت می توانید هر مبلغ حواله از انواع ارز ها را به سراسر جهان ارسال نمایید. برای دریافت این خدمات تنها کافی است در سایت ایرانیکارت ثبت نام کنید.

چنانچه در رابطه با نحوه ی ارسال حواله روبل به روسیه سوال یا تجربه ای دارید، می توانید در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. باسلام لطفا دررابطه باحواله روبل روسیه به یکی ازشرکتهای روسی راهنمایی بفرمایید تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، در حال حاضر ایرانیکارت ارسال حواله به سایر کشورها را انجام نمی‌دهد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...